donderdag 23 april 2015



eerste blog...

Al een tijdje ben ik een stille volger van heel veel mooie blogs.
Ook ik ben fan van het wonen in landelijke sobere en een stoere sfeer.
Ik vind het heerlijk om zelf creatief bezig te zijn. Je kunt mij dan ook regelmatig met een kwast in mijn handen vinden. wij zijn nog niet zo gek lang geleden verhuisd en kon ik natuurlijk mijn gang gaan. en soms als het me nog niet bevalt pak ik gewoon opnieuw de kwast. het is niet altijd handig met drie kleine kinderen om je heen maar ze zijn er ook wel weer aan gewend dat mama vaak bezig is op dat gebied. 

ook het bewerken van potten met muurvuller en tegellijm is hier nog steeds aan de orde. heerlijk om lekker met je handen bezig te zijn. ik zal hieronder wat foto's laten zien van wat sfeerplaatjes in ons huis.

en natuurlijk hoop ik ook wel dat er mensen zijn die mijn blog willen volgen. voor nu wens ik iedereen veel woonplezier toe!!

groetjes Antoinette

3 opmerkingen:

  1. Welkom in blogland!
    Mooie pot heb je staan op het bankje!
    Gezellige woonkamer en ik zie heel wat mooie spulletjes.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom hoor! een heel sfeervolle woonkamer, veel plezier met bloggen!

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat ik je gevonden heb! Wat een gaaf huis heb je... En lekker creatief zie ik... Ik ben benieuwd naar je volgende Posts. Leuk he om zelf te bloggen?! Fijn weekend liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen