zaterdag 25 april 2015

Onze keuken....

Toen wij hier heen verhuisden en de keuken zag dacht ik o nee dat moet ik echt verven... De kleur groen is dus helemaal niet wat ik in gedachten had. We hadden verder niet veel dingen die gedaan moesten worden in ons huis dus ik dacht weet je..  ik doe het wel als we erin wonen. Toen de dag van de verhuizing er was en de meubels erin stonden dacht ik ook gelijk eigenlijk is het wel heel leuk zo en precies de kleur die je nu steeds meer gaat zien.... Ik heb verder veel met hout in de keuken gewerkt en zo heb ik het eigenlijk wel prima naar mijn zin...Nu is het volgende project nog de tafelpoten en de stoelen. Wit is toch niet meer naar mijn zin.
Voor de mensen die mij al zijn gaan volgen.... leuk, bedankt.

Groetjes Antoinette










6 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je berichtje op mijn blog.
    Leuk...een nieuwe blogster....het ziet er veelbelovend uit...mooie spulletjes heb je.
    Ga je volgen hoor!

    Fijn Weekend,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je berichtje op mijn blog!
    Je laat mooie plaatjes zien, ik vind je keuken leuk hoor! Ik zou willen dat er hier zoiets in zat :):)

    Ik ga je volgen!
    Liefs,
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog, je blog ziet er hartstikke leuk uit, je hebt er een volgster bij! Ik zal je ook vermelden in mijn leeslijst, hopelijk krijg je er dan een hoop volgers bij!
    Groetjes, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk...iemand nieuw in blogland, dank voor je leuke reactie op mijn post,
    en welkom ! Ik ga me gelijk aan melden om je te gaan volgen want ik zie leuke dingen voorbij komen :-)
    héél fijne zondag nog
    Liefs Kathy
    House by the Waterhole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog heb je.
    Zoals je ziet ga ik je volgen.
    Ik vind het ook wel mooi je muur.
    Zo zie je maar weer....

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen